Het Boerenbondsmuseum is een bijzondere trouwfotolocatie in Gemert

Want zeg nu zelf, ons authentieke dorpspleintje, het romantisch klein caféetje, het nostalgisch snoepwinkeltje of een van de andere authentieke gebouwen zijn toch een sfeervol decor voor trouwfoto’s? En dan hebben we ook nog weidse velden en de sfeervolle en origineel ingerichte kamers met de ambiance van weleer. Er zijn genoeg leuke ideeën voor een geslaagde bruidsreportage.

Voor het maken van een bruidsreportage betaalt u eenmalig € 25,00. Het bruidspaar mag 4 extra personen (inclusief fotograaf) mee naar binnen nemen.

Meer informatie

Neem voor meer informatie en het maken van een afspraak voor plannen van een bruidsreportage contact op via info@boerenbondsmuseum.nl of bel (0492) 36 64 44.

Op zoek naar een unieke locatie voor het maken van trouwfoto’s?

Dan is het Boerenbondsmuseum misschien wel de perfecte plek. Een originele en sfeervolle locatie. Je stapt terug in de tijd en kunt in de museumgebouwen of akkers en velden bijzondere en originele foto’s maken. Informeer naar de mogelijkheden.