Tijdens uw bezoek aan het Boerenbondsmuseum kunt in het hoofdgebouw en het caféetje De Roskam een kopje kofie/ thee, fris of alcoholische drank zoals een Boerenapostel Dubbel of Triple drinken.

Kom even tot rust in Hove Vogelsanck of café De Roskam

Gedurende het zomerseizoen worden op zondag aan het dorpsplein pannenkoeken gebakken. In het gezellige cafeetje De Roskam is alleen drank verkrijgbaar.

Boerenapostel speciaalbier

In het Boerenbondsmuseum zijn ook een aantal streekproducten verkrijgbaar en sinds kort ook een eigen speciaalbier: Boerenapostel. Verkrijgbaar in een Dubbel en Triple variant. Ook verkrijgbaar als cadeaupakket.

Zelf meegebracht eten en drinken

Het is toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen. Gelieve deze te nuttigen op de banken en het terrein rond het museum. Het is niet toegestaan om eigen consumpties te nuttigen in het restaurant, op het terras of in Café De Roskam.

Koffietafels

Het Boerenbondsmuseum heeft voor groepen vanaf 10 personen verschillende mogelijkheden voor het gebruiken van een heerlijke Brabantse koffietafel:

1. Koffietafel met broodjes + diverse broodsoorten en beleg, koffie, thee en melk (€ 15,00)
  2. Koffietafel met broodjes + diverse broodsoorten en beleg, koffie, thee en melk en een kroket (€ 18,00)
  3. Koffietafel met broodjes + diverse broodsoorten en beleg, koffie, thee en melk, met zult, kaantjes en gebraden worst (€ 19,50)

Extra optie: Soep: € 4,50 p.p.

Meer weten over mogelijkheden voor een bezoek aan het Boerenbondsmuseum met een groep? Klik hier.

Kom even tot rust in Hove Vogelsanck of café De Roskam

In het hoofdgebouw Hove Vogelsanck zijn o.a. kleine snacks, soep, gebak, chips en ijs verkrijgbaar. De consumptieprijzen zijn ouderwets vriendelijk. En voor de kinderen is het snoepwinkeltje een waar paradijs!